Powered By Blogger

Monday 26 December 2011

26/12/2011-malam

Setelah penat dengan benda benda yang terjadi,aku layan tv je malam ni.Hmmmm ingatkan bolehlah rilek rupa rupanya api takde plak.Aduh boringnya kalau macam ni.Takpe takpe senang senang aku main sms je dengan awek awek gedik ni.Melissa?Esha?Ummie?hahaha sebenarnya tiga tiga sekali aku layan.Tapi lama lama diorang ni mengada gada plak,dahlah tu perasan aku syok sama depa,sorry ok korang tu tak menepati syarat syarat dan tema.Tiba tiba api pun ade balik,gua ingat nak layan citer jiwang jiwang plak malam ni.Hmmmm apa dah tv ni asyik ulang citer yang sama je?Nak tengok bukan lagi mahal lagi tapi citer ulang ulang.Ahhh tutup tv ajelah

Makanan yang biasa budak bujang makan ialah mee maggi,makanan yang murah serta mengenyangkan.Tapi ramai yang risau dengan tabiat aku ni sebab diorang cakap nanti rambut aku gugur,tak pasal pasal kena pergi yum nam.Aku memang mula mula risau gak sebab kalau dah botak nanti takde dah awek yang suka dekat aku.Namun cuma Mee Maggi je yang aku mampu beli,nak beli beras nak nanak nasi memang tak mampu beli,apatah lagi nak beli makanan luar.Takpe kalau rambut aku gugur aku pinjam rambut palsu erra fazira.

Syukur dengan nikmat yang diberi,aku plan nak date lagi dengan mana mana awek esok memandangkan aku belum dapat kerja lagi.Hmmmm ramai plak awek awek yang mengaku sibuk esok selalunya free je.Takpelah mungkin sebab diorang ni dah jumpa lelaki jambu plak.

No comments:

Post a Comment