Powered By Blogger

Sunday 25 December 2011

26/12/2011-petang

Ayoyo aku lupa plak petang ni aku ade temuduga plak.Aku terus balik ke rumah buruku untuk mengambil sijil spm,pmr,upsr,sijil tadika dan sebagainya.Aku terus boleh sara hidup pun sebab aku jadi part time jadi model dan juga jadi buaya darat.Kerja yang aku minta ni jadi maneger di sebuah bank,aku memang suka pegang duit banyak banyak ni.Aku tukar pakaian yang lebih kearah belia 4b hope tukang interview aku tu akan tertipu dengan penyamaran aku.Aku pun ade gak guna ayat ayat bomoh ni sebab dulu aku ade sikit belajar dengan bomoh tapi sayang kerana bomoh aku sekarang tengah berbahagia di hospital.Dengan menaiki motor yang aku beli guna duit ptptn,aku terus ke bank.

Wow ramainya yang datang,menyesal plak tak datang awal awal.Macam macam bau plak aku hidu ni,bau busuk cam T$%*&*& pun ada.Aku pun duk tepi dengan budak skema.Akhirnya nama aku pun dipanggil,orang yang jadi tukang interview muka macam bab!.Maka encik terhormat itu pun tanyalah soalan soalan tapi aku selamber je jawab.Tapi last last dia reject aku juga sebab dia dah ada calon dan calon tu tak datang pun tapi calon tu anak buah dia.Encik tukang interview,bukan muka lu je sebijik macam bab! tapi perangai ko memang bab!.Kalau dah ade calon apasal buat sesi interview ni wahai encik sial?

No comments:

Post a Comment