Powered By Blogger

Wednesday 28 December 2011

27/12/2011-petang

Aku dah tau nak buat apa lagi,aku ronda ronda ibu negara ini memandangkan aku dah tak tau buat apa.Tak sangka aku ibu negara kini dah berubah,bangunan semakin tinggi,jam yang semakin teruk dan harga harga barang yang dah naik.Untungnya kalau jadi orang kaya bolehlah aku beli bangunan bangunan ni lepas tu aku letupkan aje,biasalah orang kaya boleh buat sesuka hati.Jalan.....jalan...jalan jalan cari awek

Member aku pernah cakap bila dia dah berjaya dalam perniagaan nanti dia nak tolong aku,tapi sayang aku pula yang kena tolong dia bayar hutang hutang along.Sekarang kerja dengan kerajaan je memandangkan dia kata orang melayu ni memang takde bakat dalam perniagaan.Hmmm macam sedih je apa yang dia katakan tu.Sabarlah bro ko kerja kerajaan tu memang dah berjaya dah.

Apa!!!!!!!!!!!!!!Motor aku hilang?sape curi ni?ARGGGGGGGGGGGGGGGG!Terpaksalah aku balik jalan kaki,bila jalan kaki ni aku menyumpah abis abisan mangkuk yang curi motor aku tu.Kalau boleh biar malam ni gak dia kemalangan hahahaha aku kena tengok berita malam ni

No comments:

Post a Comment