Powered By Blogger

Sunday 25 December 2011

26/12/2011-pagi

Yeahhh awal plak aku bangun pagi ni,biasalah hari ni aku ada date dengan anak orang kaya.Hahahahaha time time kering gini awek awek jenis ginilah yang aku cari untuk hehehehe pinjam duit?semacam plak ayat aku ni.Dalam phone aku ni banyak gila no no awek awek sampai kena buat 10 folder untuk jenis jenis awek,ade yang kaya,lawa,gedik,bijak dan macam macam lagilah.Awek yang aku nak jumpa ni nama dia Linda,anak seorang datuk aka tauke disebuah kilang arak.Aku heran betullah macam mana bapa dia boleh jadi tauke kilang arak?Aku tak taulah kalau kalau arak tu dah jadi macam air mineral plak bagi diorang.Oh ye Linda ni mula mula dulu duk gedik gedik nak bermesra dengan aku sampai aku dah naik loya tapi ada member aku cakap dia ni senang nak dipergunakan.Hehehe bak kata orang yang mampus pucuk dicincang ulam mendatang,ambil galah tolong jolokkan.Aku dah prepare dengan pakaian yang kemas dan juga bermakeup(yelah ingat lelaki ni tak perlu make up ke?).Alamak aku lupa plak nak gunakan bedak Cap Ikut suka hati bapa kau,jenama yang diyakini.Hehehe promo plak

Tempat date kitaorang dekat sebuah mall yang besar,Linda tak mainlah lepak tempat tempat murahan ingat dia nak sangat ke pergi tempat tempat macam tu.Dalam otak aku dah rancang nak pau duit si Linda ni tapi bukan curi ye tak gantlemenlah curi curi,aku minta terus je duit dari dia.Tapi Linda ni satu hal Janji pukul 10 pagi tapi datang pukul 11 pagi.Siallah pompuan ni memang janji melayu walaupun bapa tauke kilang arak.Aku tengok Linda ni bukan lawa sangat cuma oklah kalau nak gunakan dia.Aku temankan dia shopping baju,beg,dan seluar dadu.Dia kata shopping ni buat dia hilang stress sebab bapa dia nak kawin lagi.Mak Linda ni mampus sebab tercekik buah epal.Aku terpaksa dengar luahan Si Linda ni blah blah blah akhirnya aku blah je dari situ.Aiseyman aku lupa nak pinjam duit dari dia.Nak aku sms dia suruh bankin?

No comments:

Post a Comment