Powered By Blogger

Monday 26 December 2011

27/12/2011-pagi

Bangun bangun bangun hari dah siang.Yeahh harini aku nak mengemas rumah.Dut dut dut lagu Dangdut menjadi peneman pagiku.Rumah ni dah berkarat abis dah macam tuan dia.Ah banyaknya habuk dalam rumah ni.Time time mengemas rumah,aku terjumpa gambar aku dengan awek pujaan aku dulu(time sekolah).Aku termenung melihat wajah aku dan si dia dan untuk pengetahuan korang aku belum luahankan perasaan aku pada dia.Time sekolah dulu ramai pelajar syok sama dia termasuk cikgu.Ceh cikgu ni kacau daun plak,mengajar orang dahlah.Tiba tiba plak aku rindu sama dia.Elok elok lepas mengemas ni aku nak cari dia dalam facebook,kalau nak upah detective memang takde bajet plak.Aku log dalam facebook dan berusaha mencarinya.Pija nama dia,nama bapa dia aku tak ingat sebab aku bukan nak dekat bapa dia.Macam macam profile keluar ade yang guna gambar Lisa surirumah,gambar kereta,gambar kartun dan no photo.Macam kerja sia sia plak aku buat last last aku melencong mengedik dengan facebook awek awek cun.Sampai 5 bar chat aku layan.pagi itu main facebook je.

Pukul 11 pagi nak pergi jumpa member nak ambil balik ps2.Senang senang je pinjam tak bagi balik.U suck!Member aku ni tak kerja pun hanya harapkan subsidi dari mak bapa dia je.Lagipun dia ni pemalas sikit so sampai ke harini dia takde kerja.Kerja yang sesuai untuk dia ialah tido je.Sampai sampai je si bahloh ni pun cakap yang dia belum puas lagi main ps2 aku.So aku bagilah sesuap penumbuk untuk makan pagi dia.Best tak penumbuk aku?

Harta aku jadi hak milik orang lain,bagus bagus.

No comments:

Post a Comment