Powered By Blogger

Saturday 31 December 2011

28/12/2011-petang

Ntah kenapa aku call Si Maisara plak.Maisara ni kiranya member je tapi aku suka kalau dia ni jadi awek aku sebab dia ni baik giler.Dia pun suka juga berkawan dengan aku tapi sayang dia dah ade pakwe.Pakwe dia ni namanya Mamu,dah hodoh garang plak tu.Aku tengok muka pakwe dia macam nak belasah je.Aku call Maisara ni saje saje je nak tanya khabar,rupa rupanya dia tengah date dengan pakwenya.Ceh serabut ek lok.

Aku pergi ke cc untuk bermain game.Bosannya Cc ni dahlah takde aircond,tauke kedai ni memang tak mesra langsung.Patutlah takde orang yang main dekat sini.Lantaklah aku dah takde mood sekarang ni.
Aiseyman duit aku sikit aje ni mesti tak cukup nak bayar ni.pandang kiri pandang kanan 1,2,3 cabut.............................

No comments:

Post a Comment