Powered By Blogger

Saturday 31 December 2011

28/12/2011-pagi

Kring Kring Kring bunyi jam loceng.Tak guna punya jam loceng asyik nak memekak je.Petang ni aku kena tolong orang jadi model plak.Aduyai aku tengok muka aku dicermin boleh tahan plak,patutlah ramai awek syok sama aku.Bangun pagi gosok gigi gunalah kodomen lion menyanyi plak aku.Bila citer pasal gigi ni memang agak sensitive gaklah sebab gigi aku ni boleh diketegorikan sebab buruk jugalah :(.Masa kecik kecik dulu tak pernah gosok gigi apatah lagi nak jaganya.Sehinggalah gigi aku gongok dan menjadi hitam,aku mulalah nak start menjaganya.Bila nak bergambar je aku tak pernah pun nak tunjuk gigi.Malu beb.Apasal aku citer pasal gigi aku plak ni?Malu malu.

Pagi ni pak cik nak layan dvd filem seram,tajuknya susah plak pak cik nak sebut tapi filem thailand.Pak cik tengok filem ni sampai nak muntah.Sapelah yang buat filem ni,memang gore nak mapus.Tutup Dvd aku malas nak tengok.Hindangan pagi ini biskut mery serta air kopi takde gula.Apapun aku kena terima juga sebab aku yang pilih cara hidup ini.Dulu sekolah selalu ponteng ah sekarang dah jadi macam ni :(

Aku lupa plak motor aku kena curi,tak guna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment